Reacties

Naam Reactie Datum
Paul en Chris De laatste dagen geniet ervan want hier is de zon… 28 feb. '15
Annette Geniet maar ten volle van de laatste zonnige dagen:… 27 feb. '15
Caroline de Jager Hey mennekes, wat vliegt de tijd, niet te geloven… 26 feb. '15
Gilbert AMEEL Hilde, Fotograaf en cineast, toch een mooi bijberoep!… 26 feb. '15
Gilbert AMEEL Hilde en Johan, Prachtige foto's. Breng maar… 26 feb. '15
Annemie Heindryckx Hallo Johan en Hilde, prachtige foto's en videobeelden.… 23 feb. '15
Gabriel en rita Hallo Ja een ander landschap hè,dewatervallen prachtig… 23 feb. '15
Karen Wat een foto's! Dit is genieten ten top! En ik… 22 feb. '15
Annette Bijzonder genoten van de foto's van flora en… 22 feb. '15
Annette Het wordt aftellen voor jullie nu.......... Ongelooflijk… 21 feb. '15
Gabriel en rita hallo ja ,als je nu zegt een eindje rechtdoor dat… 21 feb. '15
Caroline de Jager Is er wel ooit eens een foto geweest waarop jullie… 20 feb. '15
Johan Morlion Je zat op de N7 !!!!!! Dit is hier vlakbij .......… 20 feb. '15
Paul en Chris Hier zijn we terug kindjes ziek geweest Prachtig die… 19 feb. '15
Gilbert AMEEL Hilde, Smakelijk maar waar staat de wijnfles? Papa 19 feb. '15
Gilbert AMEEL Johan, Ik wist niet dat je ook al een bank bezat.… 19 feb. '15
Gilbert AMEEL Beste, De foto van de Kaap toont het verschil van… 19 feb. '15
Gilbert AMEEL Beste, Is de hel niet geplaveid met goede voornemens?… 19 feb. '15
Caroline de Jager Prachtig die zee maar je ziet er wel niemand in zwemmen,… 19 feb. '15
Gabriel en rita Dag,Hilde en Johan ja,wa moeten we nog zeggen na dit… 19 feb. '15
Dirk en Gerda Hey Johan en Hilde. We hebben al volop meegenoten… 18 feb. '15
Johan Morlion Jullie zullen er alle wijndomeinen kennen en evenvezel… 17 feb. '15
Johan ameel geniet ervan!!!!! 17 feb. '15
Gilbert AMEEL Hilde en Johan, Of moet ik schrijven "bofkonten".… 17 feb. '15
Gilbert AMEEL Beste 16 feb. '15
Gabriel en rita Dag beste z.Afrika reizegers het ziet iedere dag mooier… 16 feb. '15
Johan Morlion Dag Hilde en Johan. We hebben nog hel wat reisverhalen… 16 feb. '15
Gabriel en rita Hilde en Johan ja zo te zien is de wijn daar perfect… 16 feb. '15
Gilbert AMEEL Hilde en Johan, Bij het lezen van jullie reisverslag… 14 feb. '15
Wim Dag Hilde en Johan, Het is echt fijn om jullie reisverslagen… 14 feb. '15
Johan Vansteelant Dag Theo en Marianne, Ons email adres is [email protected] 14 feb. '15
Theo en Marianne Hallo Johan en Hilde, Heerlijk om jullie reisverhalen… 14 feb. '15
Caroline de Jager Dat ziet er weer tof uit en op lievekesdag mag er… 14 feb. '15
Annette Dus daar zaten al die Belgen!! :)) 14 feb. '15
Annette Het valt zeer in jullie te waarderen dat jullie zelfs… 12 feb. '15
Tijs en Caroline die Hoorn, gaan we zeker eens moeten bezoeken, kan… 12 feb. '15
Gabriel en rita Dag Hilde en Johan Ik breng een droevig nieuws uit… 12 feb. '15
Gilbert AMEEL Hilde en Johan, Tijdens onze reis hebben we ook een… 11 feb. '15
Nele Johan, spijtig dat ze zeer nauwe marges hebben, iets… 11 feb. '15
Gabriel en rita dag ja, jammer dat Anita niet thuis was ik zal het… 11 feb. '15
Caroline de Jager Prachtige rotsformaties tegen de staalblauwe hemel,… 11 feb. '15
Annette Wat gaaf jullie kamer! Dat bed en die dekenkist aan… 11 feb. '15
Gilbert AMEEL Beste, Jullie moeten niet zo ver gaan om een lekker… 9 feb. '15
Patrick&Nancy Johan, Zo aan uw lipje likken! Het doet blijkbaar… 9 feb. '15
Paul en Chris Pasop voor de kilos Het eten ziet er zo lekker uit… 9 feb. '15
Paul en Chris Dag Johan en Hilde Het ziet er zou mooi uit en lekker… 9 feb. '15
Caroline de Jager Jullie zijn toch wel echte snoeperkes he, zowel van… 9 feb. '15
Annette Bobotie maak ik ook wel eens, lekker! Maar waarschijnlijk… 9 feb. '15
Annemie Heindryckx Hallo allebei, de blauwe lucht doet me smakken naar… 9 feb. '15